tirsdag 17. august 2010

I'm back:)

Hi everyone, had a nice summer holiday?? I most certanly have! I've been relaxing for a month and a half at my parents house, and since my computer died I have been completely out of contact with the online world.. But the holidays are over, I have a new computer and my new everyday-life begins:)
As some of you know I'm now back in Norway, my Italian adventure is over for now, so to keep the beautiful language closer to my heart and not forget to much,  I will write everything also in italian and norwegian(deep down I am norvegian after all:)
Very soon I will post a photoseries of my summer  and start blogging more on the streetfashion in Bergen, this lovely student-city on the west-coast of Norway.
Stay tuned:)

Ciao tutti, com'è l'estate?? Il mio è stato bellissimo! Ho fatto un mese e mezzo di rilassamento a casa dei miei e perchè il mio computer moriva non ho avuto contatto con il mondo online...
Ma la vacanza per me ha finito, ho un nuovo computer e la vita quotidiano inizia:)
Come forse sai sono tornata in Norvegia, la mia avventura italiana ha finito per questa volta e per non dimenticare questa bellissima lingua e non dimenticarla scriverò tutto anche in italiano(fammi sapere se sbaglierò qualc;) e norvegese e inglese!
Fra un po' viene una serie di foto dal mio estate e scriverò di più sulla moda delle gente quotidiane di Bergen, questa città di studenti alla costa di Norvegia.
A dopo<3

Hei alle sammen, hatt en fin sommer?? Det har eg:) Slappet av i en og en halv måned heime hos mine kjære på Sunnmøre og sidan pcen min døde har eg mista litt kontakten med verden online.. 
Men ferien er over, eg har ny pc og kvardagen tek til:)
Som nokre av dykk veit er eg tilbake i Norge, mitt italienske eventyr er over for denne gang, så for å beholde det fantastiske språket nært hjertet og ikkje gløyme så mykje vil eg prøve no å skrive alt på italiensk og norsk i tillegg til engelsk!
Veldig snart kjem ein fotoserie frå min sommer og så vil eg begynne å blogge meir om gatemoten i Bergen, denne flotte student byen på vestkysten:)
Bare heng på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I really love hearing what you think of my blog so *Thank you for leaving a comment*
I'll try to visit your blog as soon as possible;)
Have a wonderfull day!